סה"כ צפיות בדף

יום שבת, 21 במאי 2011

שרי הממשלה הנכבדים

תארו לכם חברה עסקית שבה 18 (!) סמנכ"לים. בחברה הזו לכל סמנכ"ל יש מיני תפקיד והוא נבחר למלא אותו למשך 4 שנים. אבל מה? כל סמנכ"ל דואג לדבר על הכל חוץ מאשר על משימותיו הוא. לכל אחד מה-18 ידש עיצות לכל אחד אחר ובראש ובראשונה למנכ"ל - איך לדעתו צריך לנהל את החברה או התחום של הסמנכ"ל האחר.
איזה משחק יפה זה. לאן החברה הזו תגיע? כנראה לשום מקום.

אבל כך שרינו הנבחרים. בחרנו ראש ממשלה והוא בדרכים כאלו ואחרות מינה את השרים שאמורים במשך 4 שנים לדאוג לתפקוד נכון של המדינה. כל אחר בתחומו. אבל מה? כל אחד מתעסק בתחומים שאינם שלו. כל אחד מתראיין בעיתונות ובטלוויזיה על המדיניות של האחר. כאילו את הצרות שלו הוא כבר פתר והכל נהדר בתחום שלו.

כך, אף אחד מהם לא עושה את עבודתו, ואנחנו משחקים במשחק של נדמה לי. או נדמה לכם. נדמה לכם שאני פה בשביל לדאוג למשרדי...אבל בעצם אני רוצה להתקדם ולהתקרב לתפקיד נערץ יותר...אז אני מדבר על דברים יותר מעניינים, אולי בתחום תפקידיו של שר אחר או אפילו של ראש הממשלה.

בדיחה.

עד שלא ימונו שרים עם אינטגריטי וכוונה גדולה לביצוע ולשינוי, אנו נמשיך ונמשיך למנות וועדות חקירה ולבכות על כל מה שלא עובד. ויסלחו לי שניים או שלושה שרים שדווקא אולי עושים את העבודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה